Aftellen!!!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Miriam, Marlies en Suzanne - WaarBenJij.nu Aftellen!!!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Miriam, Marlies en Suzanne - WaarBenJij.nu

Aftellen!!!!

Door: Marlies & Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Miriam, Marlies en Suzanne

29 September 2015 | Nederland, Amersfoort

WHAAAAAAA, nog een weekje en dan is het eindelijk zo ver! 16 dagen rondreizen door het mooie Zuid-Afrika.

Wij (Suzanne & Marlies) hebben net lekker bij Miriam gegeten en de laatste details doorgenomen van de reis. Nu over precies 1 week vliegen we ergens boven Zimbabwe en komen we over 2,5 uur aan in Johannesburg, na een lange rechtstreekse vlucht van ongeveer 11 uur. Hier zullen wij worden opgehaald door de Kok familie waar wij tijdens onze reis ook een aantal dagen mogen verblijven. Dit zijn vrienden van ons die Miriam & Bert in Thailand tijdens een vakantie heeft leren kennen.

Mary-ann heeft voor ons een veelbelovend programma in elkaar gezet. We gaan in 16 dagen echt heel erg veel gave dingen doen en zien. Mary-ann zal de hele vakantie met ons mee reizen en de eerste week reist ook de Yvonne mee (de dochter van Mary-ann.)

Dus nog een weekje in het frisse Nederland om daarna lekker te kunnen genieten onder de Afrikaanse zon (35 graden).

We zullen jullie zo vaak mogelijk op de hoogte proberen te houden van onze reis.

Dikke kus van ons, en tot ons volgende reisverslag!

• 29 September 2015 - 19:30

Anea:

Spannend dames!!

• 29 September 2015 - 19:34

Michelle :

Woehoee groeten uit de rimboe

• 29 September 2015 - 23:46

Miriam:

Zo super veel zin in. Wel spannend☺️

• 30 September 2015 - 15:02

Ada Dake:

Ik zal je missen maar weet dat je het fantastisch zal hebben

• 01 Oktober 2015 - 10:41

Mary-Ann Kok:

Liewe Mimasoe

Ek kan nie meer wag dat julle kom nie. Ons gaan dit baie geniet en 'n wonderlike vakansie beleef. Dit is baie warm hier op die oomlik. So julle gaan lekker sonbrand terug gaan Holland toe. Die Rand is so vrot teenoor die Euro op die oomblik. So dit is baie lekker vir julle, kan lekker spandeer hier in Suid-Afrika waar goed bietjie goedkoper is as in Europa en geskenke terug huis toe vat.

"I can't wait for you to come. We are going to enjoy it a lot, it is going to be a wonderful holiday. It is very warm here at the moment. You are going to be tanned when you are returning to Holland. The Rand is so poor to the Euro at the moment. So you can spend here in South Africa where things are cheaper than in Europe and take lots of presents back home."

Liefde groete, Mary-Ann

• 01 Oktober 2015 - 11:39

Miriam:

baie dankie Mary-Ann

• 02 Oktober 2015 - 18:49

Bert :

Het gaat super leuk worden voor jullie. Geniet er van. Patrick en ik laten de hond wel uit!! Veel plezier! Bert

• 02 Oktober 2015 - 21:10

Emuël Kok:

Ons sien baie uit om julle hier te ontvang. Julle sal dit geniet. Ek en Pieter sal ook maar die hond uitlaat. Mooi bly en groete; Emuël.

• 05 Oktober 2015 - 21:14

Rick:

Heel erg veel plezier en ik zorg dat ook hier de hond uitgelaten word!

• 07 Oktober 2015 - 08:22

Corrie Dake:

Hallo Suzanne, goed aangekomen? Hoe was de vliegreis xxx

• 12 Oktober 2015 - 18:13

Martin:

hakona mata hier in nderland het is hier koud echt heel koud en hoe warm is het daar

groetjes martinh

Miriam, Marlies en Suzanne

6 oktober gaan wij voor 16 dagen naar Zuid Afrika. We gaan deze vakantie doorbrengen met de Familie Kok. Dit zijn vrienden die we in Thailand hebben leren kennen. Ze wonen in Pretoria, een plaats vlakbij Johannesburg. Mary-Ann en haar dochter Yvonne gaan ons in 2 weken zo veel mogelijk van hun mooie land laten zien. Via deze blog zullen we onze ervaringen en hoogtepunten met jullie delen.

Actief sinds 29 Sept. 2015